Reklama

srijeda, 28. siječnja 2015.

Velika Cetvorka Juznog Vetra (2015) - 2 CD

Velika Cetvorka Juznog Vetra (2014) - 2 CD
Velika cetvorka Juznog Vetra 
2014 - Dupli CD


Track List;

Velika cetvorka 2014 - CD 1
01. Semsa Suljakovic - Kad tad
02. Kemal Malovcic - Burma
03. Dragana Mirkovic - Dusu si mi opio
04. Sinan Sakic - Teci reko
05. Semsa Suljakovic - Luda glava
06. Kemal Malovcic - Trag od burme
07. Dragana Mirkovic - Tebi ljubavi
08. Sinan Sakic - Od kad sam se rodio (Live)
09. Semsa Suljakovic - Moje vrijeme doslo je
10. Kemal Malovcic - Ne daj mu ruku malena
11. Dragana Mirkovic - Kazi zbogom
12. Sinan Sakic - Niti zivim, niti mrem
13. Semsa Suljakovic - Ti i dalje zivis
14. Kemal Malovcic - Zgodna al' nezgodna
15. Dragana Mirkovic - Idi s njom
16. Sinan Sakic - Miko, druze moj (Live)
17. Semsa Suljakovic - Rodjena da patim
18. Kemal Malovcic - Sheik
19. Dragana Mirkovic - Zagrli me, majko
20. Sinan Sakic - Sto godina cekacu


[Download]

Velika cetvorka 2014 - CD 2
01. Semsa Suljakovic - Suze biseri
02. Kemal Malovcic - Sikter
03. Dragana Mirkovic - Nema promene
04. Sinan Sakic - Ne, ne daj da te ljubi
05. Semsa Suljakovic - Idi, idi (duet Ramiz Redzepovic)
06. Kemal Malovcic - Sretan put
07. Dragana Mirkovic - Naviko si mali moj
08. Sinan Sakic - Sve je postalo pepeo i dim (Live)
09. Semsa Suljakovic - Lazu te (duet Sejo Kalac)
10. Kemal Malovcic - Lazu te malena
11. Dragana Mirkovic - To nije tvoja stvar
12. Sinan Sakic - Ne budi me, majko
13. Semsa Suljakovic - Ne vjerujem nikom vise
14. Kemal Malovcic - Imenjak
15. Dragana Mirkovic - Jedno za drugo
16. Sinan Sakic - Reci sve zelje (Live)
17. Semsa Suljakovic - Ne trebas mi vise
18. Kemal Malovcic - Bijela bluza
19. Dragana Mirkovic - Za tvoju ljubav
20. Sinan Sakic - Ostala je tuga


[Download] 

===================================

Nema komentara:

Objavi komentar