Reklama

nedjelja, 20. kolovoza 2017.

Mina Kostic - Diskografija (2000-2013)

Mina Kostić (2000-2013) - Diskografija 
Mina Kostic 2000 - Srcani Udar


 Track List;
 
01.Srcani Udar
02.Moj Lepi
03.Slavija
04.Trazi Dalje
05.Precica
06.Razvedi Se Od Nje
07.Ko Ce Kome...
08.Crno Sunce


[Download]

======================================  
Mina Kostic 2002 - No Coment


Track List;
 
Da Me Vara Sa Tobom (Duet Jelena Galonic)
Bez Komentara
Ko Se Zadnji Smeje
Stariji Covek
Crne Kose
Kad Zapali Za Mnom Svece
Ni U Vatru, Ni U Vodu
Gde Ces, Gde
Iluzija
Da Li Osecas Potrebu


[Download] 


======================================  
Mina Kostic 2005 - Muziku Pojacaj


Track List;
 
Muziku Pojacaj
Seksi Robot
Ljubav
Dovoljno Smo Stari Za Novo
Danju, Nocu - Uvek Hocu
Zar Da Verujem U Mir
Sto Si Sa Mnom
Nemoj Da Mi Pomazes


[Download]

======================================
 Mina Kostic 2010 - Ilusion


Track List;
 
Iluzija
Isti Igraci (Goran Vukosic)
Crne Kose
Sto Si Sa Mnom
Moj Lepi
Bez Komentara
Puce Istina
Crno Sunce
Razvedi Se Od Nje
Da Li Me Vara Sa Tobom (Jelena Gaonic)
Zar Da Verujem U Mir
Dovoljno Smo Stari Za Novo
Cesma
Slavija (Dzej)
Kad Zapali Zamnom Svece
Precica
Stariji Covek
Muziku Pojacaj
Jos Jedna U Nizu
Mala Fatalna I Plava
Seksi Robot


[Download]

======================================
 Mina Kostic 2011 - Remixi


Track List;
 
Evo Odnesi Joj Ti (The Kappa Remix)
Lazu Me Zelene Oci (Deniis M. Remix)
Muziku Pojacaj (Baltazar Dj Remix)
Stariji Covjek (Dj Mixman D Remix)
Pridji Mi Polako (Feat Juice) (Dj Gago Remix)
Sexy Robot (Dj Pura Remix)
Danju Nocu (Dj Kengur Remix)
Grudi Od Betona (Feat Igor X) (Dj Dacko Remix)
Stariji Covjek (Bh-Remix)
Ljubav (Nole Ft. Dj Sns Remix)
Sto Si Sa Mnom (Dj Zrnos Remix)
Fatalna (Dj Goran Remix)
Evo Odnesi Joj Ti (Vandersaint Ft. Max Pulse Remix)
Sexy Robot (Dj Lopata Remix)
Muziku Pojacaj (Dj Joker Remix)
Pridji Mi Polako (Feat Juice) (Dj Nane Remix)
Sto Si Sa Mnom (Dj Nane Remix)
Stariji Covek (Dj Brna Remix)
Muziku Pojacaj (Dj Crni Remix)


[Download]

======================================  
Mina Kostic 2013 - Singlovi


Track List;
 
Heroj
Egocentrican
Ako Te Ikad Izgubim (Nihad Alibegovic)
Malo Je Falilo
Ne Dizi Ruku Na Mene
Zastala U Snu
Evo, Odnesi Joj Ti
Jutro Budi Se
Grudi Od Betona (Duet Igor X)
Lazu Me Zelene Oci
Stranci


[Download]

======================================

Nema komentara:

Objavi komentar