Reklama

petak, 10. ožujka 2017.

Kraljevi Kafanske Pjesme 5 (2017) - 2 CD

Kraljevi Kafanske Pjesme 5 (2017) - 2 CD
Kraljevi Kafanske Pjesme 5 2017 - Kvaka, Hamidovic, Colovic i Kurudzija 2 CD



CD 1
01 - Bora Spuzic Kvaka - Jos Ne Svice Rujna Zora
02 - Rizo Hamidovic - Crna Zeno
03 - Tomislav Colovic - Mali Mrav
04 - Muriz Kurudzija - Nusreta
05 - Bora Spuzic Kvaka - Zdravo, Zdravo Imenjace Mali
06 - Rizo Hamidovic - Ne Idi
07 - Tomislav Colovic - Mili Sine
08 - Muriz Kurudzija - Ma Hajde, Dodji Mi
09 - Bora Spuzic Kvaka - Ako Draga Sretnes Moju Majku
10 - Rizo Hamidovic - Ana
11 - Tomislav Colovic - Dozvoli Mi Da Ti Pevam
12 - Muriz Kurudzija - Sve Nase Noci
13 - Bora Spuzic Kvaka - Na Rastanku
14 - Rizo Hamidovic - Ja Se Vracam Bosni
15 - Tomislav Colovic - Dizaj Glavu
16 - Muriz Kurudzija - Prva Ljubav
17 - Bora Spuzic Kvaka - Sta Ce Mi Novac Kad Srece Nemam
18 - Rizo Hamidovic - Pjesma Jaranu
19 - Muriz Kurudzija - Ti Si Ono Sto Mi Treba
20 - Bora Spuzic Kvaka - Nista Lepse Od Seljanke

[Download]


CD 2
01 - Bora Spuzic Kvaka - Za Sina Da Nadjem Majku
02 - Rizo Hamidovic - Ostavljas Me Samog
03 - Tomislav Colovic - Deda Babu Gleda
04 - Muriz Kurudzija - Da Si Moja
05 - Bora Spuzic Kvaka - Navali Se Sar Planina
06 - Rizo Hamidovic - Vratite Je
07 - Tomislav Colovic - Ja Jos Ne Znam Sta Je Kvar
08 - Muriz Kurudzija - Hej, Sudbino
09 - Bora Spuzic Kvaka - Stojim Na Uglu Prosjaku Slican (Tajna)
10 - Rizo Hamidovic - Lose Karte
11 - Tomislav Colovic - Bila Jedna Ljubav
12 - Muriz Kurudzija - Za Tvojim Ocima
13 - Bora Spuzic Kvaka - Najteze Je Druze Moj
14 - Rizo Hamidovic - Za Godine Ne Pita Sudbina
15 - Tomislav Colovic - Dodji Na Vino
16 - Muriz Kurudzija - Nikako Da Ti Priznam
17 - Bora Spuzic Kvaka - Zasto Majko Nisi Vecna
18 - Rizo Hamidovic - Vratnik
19 - Muriz Kurudzija - Sarajevo
20 - Bora Spuzic Kvaka - Necu Te Kleti Draga


[Download]

===================================

Nema komentara:

Objavi komentar