Reklama

petak, 10. ožujka 2017.

Kraljevi Kafanske Pjesme 6 (2017) - 2 CD

Kraljevi Kafanske Pjesme 6 (2017) - 2 CD
Kraljevi Kafanske Pjesme 6 2014 - Sinan, Dragan, Jasmin i Jovan



CD 1
01 - Sinan Sakic - Ne, Ne Daj Da Te Ljubi
02 - Dragan Saulic - Nigde Nista Nemam
03 - Jasmin Muharemovic - Ubaci Me U Masinu
04 - Jovan Perisic - Bozija Kazna
05 - Sinan Sakic - Teci Reko
06 - Dragan Saulic - Necu Da Znam Za Price
07 - Jasmin Muharemovic - Nisu Vazne Boje
08 - Jovan Perisic - Crno Oko
09 - Sinan Sakic - Izadji Na Pet Minuta Live
10 - Dragan Saulic - Ne Zaboravi Me
11 - Jasmin Muharemovic - Suplje Price
12 - Jovan Perisic - Treca Smena
13 - Sinan Sakic - Ostala Je Tuga
14 - Dragan Saulic - Ljubav Je To
15 - Jasmin Muharemovic - Preko Okeana
16 - Jovan Perisic - Otrovna Strela
17 - Sinan Sakic - Nije Sreca U Bajkama
18 - Dragan Saulic - Hej Sudbino Dva Te Srca Mole
19 - Jasmin Muharemovic - Idem Kud Me Dusa Vodi
20 - Jovan Perisic - Bez Tebe Je Vreme Stalo

[Download]


CD 2
01 - Sinan Sakic - Ne Budi Me Majko
02 - Dragan Saulic - Ne Trazi Me Vise
03 - Jasmin Muharemovic - Mace Lazljivo
04 - Jovan Perisic - Covek Kafanski
05 - Sinan Sakic - Ne Trazi Je Sine Live
06 - Dragan Saulic - Mejra Seta Mermerli Sokakom
07 - Jasmin Muharemovic - Bilo Pa Proslo
08 - Jovan Perisic - I Zanesen Tom Ljepotom
09 - Sinan Sakic - Sto Godina Cekacu
10 - Dragan Saulic - Zbog Izgubljene Ljubavi
11 - Jasmin Muharemovic - Blesav Nisam
12 - Jovan Perisic - Jos Uvek Te Volim
13 - Sinan Sakic - Niti Zivim, Niti Mrem
14 - Dragan Saulic - Zeno Voljena
15 - Jasmin Muharemovic - Podrinjka
16 - Jovan Perisic - Sta Li Mi To Radis
17 - Sinan Sakic - Ja Nemam Vise Kome Da Verujem
18 - Dragan Saulic - Cekacu Te Na Starome Mjestu
19 - Jasmin Muharemovic - Stari Krov
20 - Jovan Perisic - O, Da Li Znas


[Download]

=================================

Nema komentara:

Objavi komentar